we_hero_culcar_collabjpg

AS Group dobila novi vizuelni identittet

28.09.2011

AS Group dobila je novi vizuelni identitet. Stlizirano „A“ simbolizira jedinstvo i sinergiju grupacije koja zapošljava oko 900 radnika, saopćeno je iz Media Content Managementa - MCM.Kako se navodi, u skladu sa modernim pristupom upravljanja poslovanja i  razvojem  grupacije stekli su se uvjeti za novi korporativni način komuniciranja AS Group i njenih članica sa javnošću i tržištem. 

Vizuelni identitet AS Group, koju sačnjivaju AS, Vispak, Kent, Napredak i Vemal, sastoji se iz tri osnovna elementa. Grafički element je sačinjen od stiliziranog slova „A“ što asocira na AS Group i sinergiju njenih pet članica. Tipografski dio sadrži ime AS Group, a kolor paleta povezuje sve elemente. Sva tri elementa zajedno čine originalan potpis AS Group, kojim se ističe jedinstvo grupacije. AS Group zapošljava ukupno 900 radnika i vlasnik je brandova kao što su Master, Kent, Zlatna džezva, Espresso, itd.

Potvrda uspješnosti AS Group na području Bosne i Hercegovine jeste i uzastopno svrstavanje kompanije  među sto najuspješnijih preduzeća u Bosni i Hercegovini, a prema izboru bh. časopisa ‘Poslovne novine’ iz 2011. godine, na listi stotinu najvećih firmi u Bosni i Hercegovini AS se nalazi na 29 mjestu.