we_hero_culcar_collabjpg

„Drvo plus“ nove Fabrike namještaja Fojnica

14.03.2012

Klijent: Fabrika namještaja Fojnica Forma: Saopštenje za javnost   Sajam Interio 2012  – Drvo kao nacionalni resurs                           Sarajevo, 14.03.2012.  
Slogan „drvo plus“ najnovije članice grupacije UNIPROMET, Fabrike namještaja Fojnica, u prvi plan stavlja drvo kao nacionalni resurs, te simbolizira kvalitet, najmodernije tehnologije, vrhunski dizajn, kompletnu uslugu i domaću pamet. 
[caption id="attachment_161" align="alignright" width="300" caption="Dio izložbenog prostora na Sajmu"][/caption] Na oko 50 m2, u okviru USAID-ovog centralnog izložbenog prostora, Fabrika namještaja Fojnica predstavit će se sa dijelom najnovijeg proizvodnog programa koji  obuhvata kuhinje, terpezarije i dnevni boravak.  Kao poseban dar svim posjetiteljima štanda Fabrike namještaja Fojnica, bit će i poslastice koje će se spremati u 'kuhinji', posluživati u 'terpezariji' i 'dnevnom boravku', uz razgovor i pregled kataloške ponude. Slogan  „drvo plus“, u prvi plan stavlja drvo kao nacionalni resurs u smislu njegove obrade i realizacije na tržištu od sirovine do namještaja kao finalnog proizvoda. Do izražaja dolazi domaća sposobnost i snaga tzv. 'vertikalne integracije' drveta, od pilane do kvalitetnog i vrhunski  dizajniranog namještaja, čime će se doprinijeti smanjenju izvoza drveta kao jeftine sirovine, a povećati šasne za povećanjem prihoda i nova zapošljavanja putem proizvodnje namještaja. Od dodatnih prednosti u ponudi je i usluga tzv. 'full concepta' koji počinje mjerenjem i projektovanjem, preko izgradnje (proizvodnje), dostave i ugradnje, do servisa, koji trajno vodi brigu o kupcu. Na koncu, tu je i uslugu projektovanja enterijera za privatne i poslovne korisnike. UNIPROMET grupacija ima već dvanaestogodišnje uspješno iskustvo u oblasti prerade drveta i proizvodnje namještaja. Sa proizvodnjom namještaja startalo se u Tešnju 2000. godine, iz čega je 2005. godine nastala tvornica namještaja „May“, čiji proizvodi od pločastog materijala i tapaciranog namještaja krase kako domove širom BiH, tako i uredske prostore, a već je zabilježen i značajniji izvoz kuhinja na tržište SR Njemačke. U potpunosti su usvojene najnovije tehnologije za proizvodnju namještaja, a u prvom planu nalazi se proizvodnja namještaja iz masiva, dakle od punog drveta i to stolica, stolova i kreveta. Proizvodni asortiman tapaciranog namještaja sačinjavaju tzv.  TDF garniture (trosjed, dvosjed, fotelja), ugaone garniture, ležajevi, kauči i taburei, dok se od materijala koriste štof i eko koža. Isto tako, u potpunosti su usvojene proizvodnje pločastog namještaja po mjeri i želji kupca,  sa akcentom na kuhinjskom namještaju, kancelarijskom namještaju i izradi enterijera. Pored toga proizvode se sve vrste komoda, ormara, američkih plakara, spavaćih i dječijih soba, kompjutersko-trpezarijske klub garniture, itd. Fabrika namještaja Fojnica, logičan je slijed poslovnog razvoja, i unaprijeđenje postojeće proizvodnje namještaja u Grupaciji sa svim potrebnim obučenim ljudskim kadrom, tržištem i najsavremenijom tehnologijom za proizvodnju namještaja. Uz poziv na sajam, Fabrika namještaja Fojnica i na ovaj način obavještava javnost da će za vrijeme trajanja sajma, biti upriličena i prodajna promocija sa popustima, podjela poklon proizvoda uz kupljene artikle, kao i ostala iznenađenja za posjetitelje štanda.