we_hero_culcar_collabjpg

Održan prvi Hifa Oil Media Workshop

03.05.2018

 

Tešanj, 3. maj 2018. – Danas je u Tešnju održan prvi Hifa Oil Media Workshop na temu „Rast i razvoj u cilji razvoja države – primjer društveno odgovorne kompanije“ uz sudjelovanje više od 20 predstavnika bosanskohercegovačkih medija. Nema društveno odgovornog ponašanja i razvoja države bez snažnih kompanija koje svoju budućnost grade na temeljima razvoja države i društva, i preuzimaju odogovornost za napredak. Ovakve kompanije investiraju, inoviraju, zapošljavaju i grade poziciju na domaćim i inozemnim tržištima, na korist svih zaposlenih, ali i građana i cijelog društva. Tržište EU je velika šansa i izazov za bh. privredu, a Hifa Oil je primjer kompanije kako se uspješno nametnuti, sopćeno je iz ove kompanije. 

 

Prvi Hifa Oil Media Workshop otvorio je Kenan Ahmetlić izvršni direktor i član Uprave Hifa Oil Grupacije naglasivši važnost ovakvih radionica u cilju jačanja saradnje medija i predstavnika privrede. U nastavku radionice Venan Hadžiselimović izvršni direktor Hifa Oil čestitavši na početku 3. maj, Međunarodni dan medija, prezentirao je investicijski ciklus Hifa Oil i sedam najvažnijih investicija u protekloj godini: kupovina njemačke kompanije LB.Profile GmbH, pokretanje novog branda «Euro Oil» i otvaranje novih benzinskih pumpi, investicija u naftni Terminal u Zenici, uspostava sistema za snabdijevanje avio gorivom na Sarajevskom aerodromu, kupovina slovenske kompanije za distribuciju metala u BiH Mersteel, investicija u novi Petrohemiju kao novi segment poslovanja, te pokretanje Hifa Oil Crna Gora. 

Govoreći o rezultatima poslovanja kompanije, korporativnoj i društvenoj koristi investicionih ciklusa Ahmetlić je istakao kako je investicijski ciklus rezultirao povećanjem zaposlenih za 70%, povećanjem prihoda na nivou Grupacije za 21% u protekloj godini, te povećanjem priliva državi po raznim osnovama na 100 miliona godišnje. Također investicije su bitno uticale na širenje Hifa Oil Grupacije na nova tržišta diljem Evrope, pri čemu vrijedi spomenuti plasman bijelih i crnih derivata na 10 dosadašnjih tržišta uključujući novootvorena u Češkoj i Slovačkoj, izvoz proizvoda od  petrohemije u Tursku, Srbiju, Hrvatsku i Njemačku; Euro Roal izvozi je otvorio nova tržišta Srbije, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore i Kosova, Lb.Profile proizvodi se izvoze u Srbiju, Crnu Goru, Kosovo, Nizozemsku; Euro Stil plasira pelet u Sloveniju, Austriju, Makedoniju, Italiju, Njemačku, Švedsku i Srbiju. U planu u je dalje širenje i jačanje pozicije na tržištu EU, pri čemu se sve više nastoji inovirati u procesima organizacije poslovanja kako bi se na nova tržišta putem novih brandova prenijeli korporativni duh i nove vrijednosti kompanije.

Razlika između društveno odgovornih kompanija u kontekstu teme radionice je u tome što vlasništvo i kapital dolazi iz BiH i profit ostaje u BiH. Živimo i radmo u BiH, investiramo ovdje i vani, ali se trudimo da BiH ima korist od svega, jer su vlasnišvo i kapital bosanskohercegovački, naglašeno je. U tom smislu veoma su važni domoljublje, poštenje i rad. Razgovarano je i o izazovu zaštite okoline. A naglašeno je da Hifa Oil i vlastitim primjerom istrajava u naporima uspostave održivog sistema zaštite okoline, od ISO standarda do promjene svijesti uposlenika, korporativnog odnosa prema ovom

značajnom pitanju. U toku diskusije dat je osvrt i na potrebu pomaganja humanitrnih projekata, investicija u obrzovanje, i na aktivan odnos kompanija u društvu.

Jedan od zaključaka je da treba istrajati na transparentnom komuniciranju i javnoj komunikaciji temeljenoj na argumentima i uzajamnoj saradnji, jer na taj način zajedno doprinosimo jačanju privrede i jačanju imidža države Bosne i Hercegovine. Za poboljšanje ambijenta za poslovanje potrebno je uklanjanje barijera carinskih i vancarinskih koje su direktno na štetu naših kompanija (uvoz roba i matrijala koje nisu EU porijekla), zatim o potrebi subvencioniranja izvoza roba, smanjenja nameta, jačanje konkuretnosti, itd.     

Nakon radnog dijela prvog Hifa Oil Media Workshopa, predstavnici medija su zajedno sa Upravom Hifa Oil Grupacije posjetili kulturno – historijske znamenitosti Eminagića kuću, Muzej grada Tešnja i Kulu.

HIFA OIL je lider u prometu nafte i naftnih derivata u BiH, sa 20% udjela na domaćem tržištu bijelih naftnih derivata, a prva je i u distribuciji crnih derivate na domaćem, i tržištima regije u oblasti asfaltgradnje u Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj i u drugim zemljama regiona. Prošla godina je okončana sa ukupnom količinskom realizacijom od oko 300.000 tona različitih derivata. Zajedno sa kompanijama kćerkama EURO ROAL, EURO METALI, EURO STIL, EURO POWER, PETROBIT, BITROL Slovenija, te njemačkim LB.Profile, ukupni godišnji prometi svih kompanija već dosežu iznos od blizu pola milijarde KM. Svoje poslovanje osim ovih parametara kompanija gradi i na drugim važnim osnovama i postulatima, kao što su razvoj ljudskih potencijala, društvena odgovornost i unaprijeđenje ekoloških sistema, kaže se u saopćenju Hifa Oil.