we_hero_culcar_collabjpg

Hoše komerc pokrenuo najmoderniju tvornicu slastica u BiH i regiji

22.11.2018

U razgovoru za biznis portal Akta.ba, Izet Bozalija vlasnik i direktor Hoše komerc d.o.o. govorio je o razvoju kompanije, novoj tvornici slastica i njenim visokim tehnološkim performansama, zapošljavanju i edukaciji radnika, kampanji kupujmo domaće i projektu "BH. korpa" kao jednom od najznačajnijih u smislu podrške domaćim brandovima. Intervju sa gospodinom Bozalijom prenosimo u cjelosti.

 

Hoše Komerc je u svoju ponudu pored hrane, grickalica Bony, Merka kafe uveo i slastičarstvo, odnosno proizvodnju kolača. Možete li nam reći nešto više o ovom „novom“ segmentu proizvodnje? Odkud ideja? Gdje ste pokrenuli proizvodnju, nabavili mašine?

Hoše komerc svoje poslovanje dijeli u dva segmenta, tj. dvije divizije. Prva je trgovina na veliko i malo, u okviru koje imamo razvijenu maloprodaju sa brandom Hoše komerc trgovina, i veleprodaju, odnosno distribuciju drugih brandova, kao što je Megle. Drugi segment poslovanja je proizvodnja u okviru koje razvijamo liniju proizvoda pod brandovima Bony i Merka. Kada je riječ o kolačima, njih proizvodimo već punih devet godina. Do sada su se naši kolači mogli naći isključivo na policama Hoše marketa u Kantonu Sarajevo, kao i u slastičarni ‘Panna cotta’ na Ilidži i u Hadžićima. Nakon pokretanja tvornice slastica, odlučili smo da naše proizvode po prvi put ponudimo i drugim kupcima. Mašine su kupljene u Tursko i Njemačkoj i to od renomiranih proizvođača mašina i opreme specijaliziranih za ovu oblast. Svi uposlenici prolaze poseban program edukacije. Mislim da sada imamo jednu od najmodernijih tvornica slastica ne samo u Bosni i Hercegovini, već i u regiji.

Koliko je radnika zaposleno?

Naša prozvodnja ima ukupno 11 uposlenika. Riječ je o vrhunskoj tehnologiji koja smanjuje udio manuelnog rada na minimum. Kolači se proizvode potpuno automatizirano a cijeli proces proizvodnje je u velikoj mjeri robotiziran. Inače ukupno, sa svim poslovnim segmentima, kompanija zapošljava 223 radnika.

Koju vrstu kolača radite i gdje se mogu kupiti?

U našem asortimanu imamo zalivene kolače, suhe kolače, kolače sa punjenjem (torte), kao i kolače bez punjenja.  Svi se naši kolači mogu kupiti u devet Hoše marketa u Kantonu Sarajevo, a uskoro počinjemo i sa distribucijom i u druge trgovine. Veoma polažemo na sigurnost proizvodnje hrane i kvalitet sirovina koji daju željeni kvalitet proizvoda. Također, želim istaći da smo u konačnoj fazi implementacije HACCP- standarda sa propisanim higijensko-sanitarnim procudurama a sve u cilju dobre proizvođačke prakse.

Koji su Vam dalji planovi, kada je u pitanju proizvodnja i prodaja kolača?

Kada je prodaja kolača u pitanju mi smo prezadovoljni, i bilježimo konstantan porast prometa. Mi već godinama našim potrošačima nudimo vrhunski kvalitet, a sa pokretanjem tvornice slastica dobili smo na novoj vrijednosti, i daljem unaprijeđenju kvaliteta, što su ljubitelji slastica u konačnici odmah primijetili i nagradili. Osim toga, mi daljim investicijama u proizvodni segment naše kompanije jačamo domaću proizvodnju hrane, i dajemo svoj doprinos razvoju domaće industrije. Na ovaj način otvaramo nova radna mjesta i povećavamo udio brandova na tržištu, proizvedenih u Bosni i Hercegovini.   

Nedavno ste redizajnirali i izgled BH korpe, kakvi su prvi rezultati?

Kao domaći lanac trgovina, sa tradicijom dugom 39 godina, i kao jedan od najstarijih u Bosni i Hercegovini, nastojimo uz neophodan kvalitet dati poseban prostor domaćim brandovima. Na redizajn BH. korpe odlučili smo se nakon godinu i po dana od kada traje ovaj projekat, sa ciljem dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova, što je zapravo od izuzetne važnosti za kampanju Kupujmo domaće i razvoj domaće privrede. Ovaj put smo umjesto bosanskih mušepki koje su ranije krasile BH. korpu, kao motiv odabrali bosanski ćilim. Poseban značaj BH. korpe je što smo kao trgovci, uspjeli spojiti očekivanja potrošača i interese domaćih proizvođača. Tim više jer se povećanje indexa prodaje kod nekih artikala koji su prošli kroz BH. korpu kreće od 70% do 100%. Do sada je ukupno oko 300 artikla od oko 30 domaćih kompanija dobilo priliku da se dodatno pozicionira i ostvari kontakt sa potrošačima u lancu Hoše marketa. Tu nismo pravili razliku, dali smo priliku i prostor kako poznatim i snažnim domaćim brandovima, tako i onim brandovima za koje se manje zna ili su na početku izgradnje svoje reference.

I na koncu, najviše nas raduju zaista izvanredni komentari naših potrošača, koji daju ogromnu podršku BH. korpi, domaćim proizvođačima i Hoše komercu.