we_hero_culcar_collabjpg

Euro Roal značajno proširuje kapacitete, u planu nove investicije

16.04.2019

 

Doboj Jug, 16. april 2019. – Euro Roal, kompanija kćerka Hifa Oil i vodeći distributer aluminijskih, PVC profila, materijala od inoxa, polikarbonata i pleksiglasa, uskoro će značajno proširiti kapacitete. U izgradnji je nova hala u kojoj će biti smješten novi, 4. odjel Aluminij industrija. Proširenjem kapaciteta Euro Roal će upotpuniti ponudu, učvrstiti lidersku poziciju na tržištu i povećati prihode u ovoj godini za 15%, ističe se u saopćenju za medije ove kompanije.

 

“U fazi smo izgradnje nove hale u kojoj će biti smješten naš četvrti odjel Aluminij Industrija. Prepoznali smo da se na tržištu sve više ukazuje potreba za industrijskim aluminijem, i zato smo se odlučili na otvaranje posebnog odjela koji će sadržavati industrijske profile i druge proizvode od aluminija i ostalih obojenih metala. Odjel će djelovati kao posebna cjelina i funkcionisat će kao veleprodaja aluminijskih limova, alu coilsa, punih materijala, pločevina, aluminija u kvalitetu, mesinga, bronze i bakra. Također, planiramo investirati u mašine, CNC pile za rezanje punih i obojenih materijala, i mašine za rezanje ploča u kvalitetu, kako bi bili još konkurentniji na tržištu”, izjavio je Admir Djedović direktor kompanije Euro Roal.

Uz novi odjel Aluminij industrija, Euro Roal organizirao je poslovanje u odjelima Aluminij konstrukcioni profili, Inox, i PVC LB.Profili (Polikarbonati, Plexiglas, Forex, Okovi).

Euro Roal posluje od 2011. godine. Sjedište kompanije je u Doboj Jugu, sa podružnicama u Cazinu i Hadžićima kod Sarajeva. Svoje poslovanje diverzificirali su u dva pravca. Prvi koji se odnosi na industriju, kojeg čine odjel Inox i odjel za Aluminij namijenjen industriji, kao što su limovi i pločevine u kvalitetu, kao i pocinčani limovi. Drugi pravac su konstrukcioni – građevinski profil, tj. sve za tzv. zatvaranje objekata.

Kao lider u branši, Euro Roal ostvario je u protekloj 2018. godini najbolji poslovni rezultat od svog osnivanja, sa ukupnom realizacijom koja je iznosila 31 milon KM, što je povećanje od 30% u odnosu na prošlu godinu.