we_hero_culcar_collabjpg

Mak Zara prva u BiH dobila svoj AR filter na Instagramu

09.12.2019

 

 

Sarajevo, 9. decembar 2019. - Mak Zara, domaći proizvođač pralina i čokolada vrhunskog kvaliteta, dobila je svoj AR (augumented reality) filter za korisnike Instagrama, realizirajući tako kao prvi bosanskohercegovački brend ovu vrstu inovacije u digitalnom marketingu. 

 

“Želimo biti prvi i u primjeni digitalnih inovativnih marketing rješenja. Do sada niti jedan brend iz BiH nije koristio AR u digitalnoj komunikaciji. Od svjetskih brendova AR su nedavno primijenili Louis Vuitton i Barbie. AR je realiziran u suradnji sa agencijom UpTrend sa kojom smo također prije dvije godine uradili i prve bh. Viber stickere ‘Zlatna džezva’. Reakcije fanova Mak Zare su odlične. Filter na temu novogodišnjih praznika je korišten i prikazan 50.000 puta u samo tri dana koliko je aktivan na Instagramu”, riječi su Armina Hodžića direktora kompanije Mak Zara.

AR (augumented reality)  - proširena stvarnost, je jedna vrsta umjetne inteligencije. AR tehnologija putem aplikacije kroz zalson nekog uređaja, najčešće mobilnog telefona, omogućava da vidimo elemente koji ne postoje u stvarnom životu. 

“Filter Mak Zare mogu koristiti svi korisnici Instagrama i to na više načina. Svima onima koji prate Mak Zara stranicu, filter će se pojaviti prilikom kreiranja Story-a. Oni koji nas ne prate mogu preuzeti filter na stranici Mak Zara”, pojašnjavaju u kompaniji.