we_hero_culcar_collabjpg

Izet Bozalija vlasnik Hoše komerca za portal akta.ba:"Nastavljamo sa investicijama"

21.01.2021

 

"Prvi kvartal 2021. godine neće biti tako uspješan kao što je bio prošle godine, ali se nadamo da će se od proljeća promet vratiti na staro, te da će u nastavku ova godina biti uspješna i bolja od prethodne. Sa popuštanjem mjera zabrana i ponovnim otvaranjem trgovina širom Evrope i svijeta, krenut će i nove narudžbe za naše izvoznike. Tu je i povratak turzima koji se očekuje s početkom ljeta. Moje mišljenje je da će doći do oporavka privrede, i da ćemo imati jedan vrlo snažan ciklus rasta i razvoja"

                                                                                              ---

Poslovni portal akta.ba donosi intervju sa Izetom Bozalijom vlasnikom HOŠE Komerca, domaćeg tržnog lanca sa najdužom tradicijom u Bosni i Hercegovini o prošloj poslovnoj 2020. i očekivanjima u 2021. godini. Intervju prenosimo u cjelosti.

(naslov intervjua - mcm.ba)

 

Kakva je situacija u Vašoj kompaniji?  Koliko je corona-kriza uticala na poslovanje?

Kriza uzrokovana panedimijom je ostavila traga, uticala je u manjem procentu i na naše poslovanje, međutim nije se značajnije odrazila na stabinost i razvoj kompanije. Uspjeli smo sačuvati sve ugovore za stalno zaposlene, nije bilo otpuštanja radnika. Na žalost, nismo uspjeli sačuvati ugovore sa radnicima na određeno. Isplatitli smo sve plaće i regres za radnike. Naši radnici nisu osjetili krizu. Izmirili smo sve obaveze prema državi, platili direktne i indirektne poreze. Trebamo biti zadovoljni kada se pogleda stanje u zemlji.  

Po čemu ćete još pamtiti 2020. godinu?

Prošlu godinu ćemo pamtiti po općem teškom stanju u državi. Susreli smo se sa neviđenim udarom na zdravstveni sitem zemlje. Puno ljudi je zaraženo korona virusom, a neki od njih nisu preživjeli. I ovom prilikom izražavam svoje duboko saučešće porodicama i predajem rahmet njihovim dušama. Globalna kriza uticala je jako na psihu ljudi. Ne ponovilo se. Nadam se brzom oporavku. Vjerujem da ćemo i ovaj put smoći snage da ustrajemo i krenemo naprijed. Dokazali smo da smo mnogo puta da smo “žilava” nacija koja uvijek smogne snage i uspravi se kada je najteže. U mjesecima koji su pred nama, sve naše resurse moramo usmjeriti na kreiranje ambijenta za brzi oporavak privrede. Na taj način ćemo ojačati i mentalno zdravlje ljudi i vratiti vjeru u prosperitet zajednice. Ipak, s obzirom na pad broja zaraženih, hvala Bogu da ova pandemija kod nas prolazi i da će uskoro proći.      

Kakvu prognozu imate za post-coronsko vrijeme?

Prvi kvartal 2021. godine neće biti tako uspješan kao što je bio prošle godine, ali se nadamo da će se od proljeća promet vratiti na staro, te da će u nastavku ova godina biti uspješna i bolja od prethodne. Sa popuštanjem mjera zabrana i ponovnim otvaranjem trgovina širom Evrope i svijeta, krenut će i nove narudžbe za naše izvoznike. Tu je i povratak turzima koji se očekuje s početkom ljeta. Moje mišljenje je da će doći do oporavka privrede, i da ćemo imati jedan vrlo snažan ciklus rasta i razvoja.

Planovi za 2021. godinu? 

Nastavljamo sa investicijama u našu tvornicu slastica. Imamo u planu dalje povećanje uposlenih u proizvodnji. Također, snažnije izlazimo na tržište u ovom segmentu poslovanja. Imamo već razrađen plan širenja na tržištu, a krećemo uskoro snažnije sa distribucijom i izvan vlastitih kanala prodaje. Kupci su prepoznali kvalitet koji isporučujemo iz tvornice slastica koja vrijedi sa jednu od najsavremenijih u ovom dijelu Evrope. Uspjeli smo u periodu koji je iza nas postići standard na vrlo visokom nivou, imamo dovoljan kapacitet proizvodnje, tako da smo sada u poziciji da zadovoljimo zahtjeve tržišta u najširem smislu, kako sa kvalitetom, tako i sa količinama. Što se tiče našeg drugog segmenta proizvodnje - Bony pakeraj, tu već odavno bilježimo stalni rast prodaje i širenje na tržištu. Investicije koje smo u proteklom periodu imali dodatno su ojačale brend. Također, u vremenu “pandemije” bilježimo i pojačanu prodaju naše Merka kafe. Potencijal ovog brenda je zaista velik s obzirom na kvalitet i povjerenje potrašača koje je svakim danom sve veće. S tim u vezi, pripremamo neka iznenađenja za ljubitelje Merke, a koja će, sigurni smo, znatno uticati na unaprijeđenje prodaje.