we_hero_culcar_collabjpg

Direktor Hoše komerca Berin Bozalija: Ponosni smo na našu «BH. korpu», bilo je trenutaka kada smo kao domaći tržni lanac bili usamljeni sa ovakvim inicijativama

11.01.2024

 

«BH. korpa» u novom ruhu, već sedmu godinu po povoljnim cijenama nudi na stotine proizvoda domaćih kvalitetnih proizvođača

 

Sarajevo, 11. januar 2024.  – «BH. korpa», jedinstveni projekat podrške domaćim proizvođačima kojeg već sedmu godinu uspješno provodi Hoše komerc, doživjela je svoj treći po redu redizajn. Nakon motiva tradicionalnih bosnaskih mušepki i bosanskog ćilima, ovaj put na «BH. korpi» nalaze se prepoznatljivi motivi simbola Sarajeva i Bosne i Hercegovine.

„BH. korpa“ Hoše marketa kao posebno brendiran vid unaprijeđenja prodaje, svakih 15 dana na akciji nudi 5 domaćih proizvoda. Do sada je bilo ukupno 160 «BH. korpi», kroz koje je prošlo čak 800 artikala više od 40 različitih domaćih proizvođača i brednova, navodi se u saopštenju za medije Hoše komerca, domaćeg tržnog lanca sa najdužom tradicijom u Bosni i Hercegovini koji ove godine obilježava 45 godina uspješnog poslovanja.

«Veoma smo ponosni na ovaj projekat podrške domaćim proizvođačima i kvalitetnim domaćim brendovima. Ovo je naš doprinos ideji i kampanji «kupujmo domaće» koja izgleda sve više uzima maha. Bilo je trenutaka kada smo kao domaći tržni lanac bili možda usamljeni sa ovakvim inicijativama i projektima, ali mislim da je to bila ispravna odluka. Lijepo je vidjeti da danas imamo sve veći broj domaćih kvalitetnih brendova koji su u stanju nositi se sa stranom konkurencijom. Mi ćemo ustrajati u opredjeljenju da dajemo podršku i prednost domaćim kvalitetnim brendovima. Primjećujemo također da i potrošači daju sve više prednosti domaćim proizvodoma, i to je ono što nas posebno raduje. Jer, na koncu sve ovo i radimo zbog njih. Budemo li više svi zajedno kupovali domaće, imat ćemo bolje škole, bolnice, ceste, veće penzije i plate. Ove godine obilježavamo 45 godina uspješnog poslovanja, rasta i razvoja kompanije, a sve to ne bi bilo moguće bez podrške naših vjernih kupaca.», kazao je Berin Bozalija direktor Hoše komerca.

Posebnost ovog projekta je osim što iz sedmice u sedmicu nudi domaće kvalitetne proizvode po akcijskim, dakle povoljnijim cijenama, i to što se svake godine iz «BH. korpe» podijeli na stotine domaćih proizvoda mnogobrojnih domaćih proizvođača kao poklon i vid zahvale potrošačima koji pružaju podršku kampanji «kupujmo domaće».

Projekat «BH. korpa” pokrenut je 2017. godine u cilju dodatne podrške i promoviranja domaćih kvalitetnih brandova. Samo zato jer su se našli u «BH. korpi», indeks prodaje za neke od proizvoda je znao rasti i do 100 posto.

Hoše komerc je domaći trgovački lanac sa najdužom tradicijom u Bosni i Hercegovini, i ove godine obilježava 45 godina postojanja brenda. Osnovna djelatnost kompanije je trgovina na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda; zatim, slastičarstvo, pakeraj i pržionica kafe, kao i distribucija proizvoda. U okviru segmenta trgovine, kompanija posjeduje razvijenu maloprodaju sa brendom Hoše komerc trgovina, te veleprodaju i distribuciju brendova, kao što je Meggle, Bony slastice, kafa Merka, itd. Hoše komerc d.o.o zapošljava 250 radnika, posjeduje lanac od osam prodavnica, i sve su na području Kantona Sarajevo.