we_hero_culcar_collabjpg

Uspjeh knjige 'PRavo na uspjeh'

28.03.2011

Sarajevo - x.com objavilo je tekst o uspjehu knjige o PR-u, autora Adis Hasakovića, u izdanju MCM-a. http://www.klix.ba/vijesti/bih/veliko-interesovanje-za-knjigu-pravo-na-uspjeh/110328008     Knjiga o odnosima s javnošću pod nazivom "PRavo na uspjeh!, 63 praktične upute i savjeta kako do vašeg PR cilja", bh. autora Adisa Hasakovića, koja se bavi teoretskim i praktičnim uputama kako kreirati, provesti i kontrolirati PR strategiju potkrijepljenu mnogobrojnim praktičnim primjerima, tri mjeseca nakon objavljivanja doživjela je veliki uspjeh. Knjiga na praktičan način vodi čitatelja kroz sve korake u kreiranju i provedbi PR kampanje, od osmišljavanja PR strategije, preko PR koncepta, određivanja ciljnih skupina i komunikacijskih kanala, do definiranja PR instrumenata i provedbe PR plana, a već su je naručile vodeće bh. kompanije, banke i organizacije.

Kako je autor Hasaković sam kazao knjiga je nastala pod dojmom vrlo intenzivnog profesionalnog, ali i emotivnog naboja koji je uslijedio nakon provedbe brojnih PR kampanja u proteklih nekoliko godina. "Želja mi je bila da i na ovaj način dokumentiram jedan period profesionalnog razvoja, ali i da se na neki način odužim svima onima koji su mi pomogli u tome", pojašnjava autor knjige Adis Hasaković. Recenzenti knjige su doc. dr. Fahira Fejzić, profesorica na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, i dugogodišnji urednik i novinar Dževdet Tuzlić, saopćeno je iz Media Content Managementa (MCM) iz Sarajeva. Adis Hasaković, novinar, urednik, PR i medijski menadžer, diplomirani je žurnalist, a počeo je svoju novinarsku karijeru krajem osamdesetih godina na tadašnjem Radio Sarajevu. Pisao je za Valter, Bosanske poglede, Slobodnu Bosnu i Oslobođenje.

Devedeste je proveo u Njemačkoj radeći kao dopisnik za bh. političke magazine i Fenu. Kasnije je radio u Avazu, na BHRT-u, u izdavačkoj kući Oxygen, a 2010. odlazi na Američki univerzitet u BiH za direktora komunikacija. Trenutno je vlasnik Media Content Managementa, kompanije specijalizirane za odnose s javnošću i kreiranje medijskih sadržaja.