03.08.2011
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak plasirala je u prvoj polovini ove godine 15 novih proizvoda na domaće tržište.
"Jedan od načina izlaska iz stanja nekontroliranog trgovinskog deficita je pokretanje i razvoj domaće proizvodnje u cilju zadovoljenja potreba bh. tržišta. Vispakovih 15 novih proizvoda, uz 165 postojećih koji se uspješno bore na domaćem i inostranim tržištima, sasvim sigurno su dio rješenja problema zvanog trgovinski deficit", istakao je direktor Vispaka Rusmir Hrvić. Riječ je o visokokvalitetnim domaćim proizvodima kreiranim po vrhunskim svjetskim standardima unaprijeđenja kvaliteta, sa novim okusima, savremenog i dopadljivog pakovanja.
Sa tehnološkog aspekta u potpunosti su iskorišteni vlastito znanje i postojeći proizvodni kapaciteti, uz uključenje vlastitih investicijskih izvora, sa ciljem zaokrženja asortimana prema potrebama tržišta, saopćeno je iz Vispaka.